Rip it up, in too deep

Gud vad jag har gråtit. One Tree Hill avsnitten blir bara värre och värre.
Snart kommer jag väl inte kunna sluta gråta och sen är det för sent.

Säsong 7, Avsnitt 15



Men när scenen är över så tänker jag på allt jag har istället. Alla mina under bara vänner, alla mina underbara flickor som alltid finns där och stället upp för mig när jag verkligen behöver det. Även fast det är tjafs ibland så slocknar aldrig kärleken.
Sen tänker jag på alla min pojk-vänner som också alltid finns där. Dom som jag kan snacka lite mer dirty med och verkligen visa vad jag går för. Sen ska vi ju inte glömma fotbollen som går runt i alla våra samtal. Guuud vad jag trivs.

Men den allra största som gör mig som mest lyckligast just nu är min pojkvän.
Känns sjukt att säga det efter två år som singel och allt det där andra som jag gärna inte vill ta upp här. Men jag är glad att jag äntligen tog tag i det och tog första steget efter 2 år. LOVE <3

Familjen är bäst också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback