SÄLJES OMEDELBUMS!

Jag har 5 st par klänningar som jag behöver bli va med.
Vissa är gamla och vissa är nya. Men nästan aldrig använda.

Är du intresserad av någon eller flera så är det bara att mejla eller ringa mig.
Jag svarar så snabbt som mjöligt.
[email protected] / 0739904543


NR 1 NR 2

Färg: Grön                                                            Färg: Silver
Storlek: 34 = S                                                        Storlek: 8 = S/SX
Butik: H&M                                                               Butik: Scala
Använd: en eller två gånger                                       Använd: en gång

Pris: 150kr /                                   Pris: 200kr

Mått - Längd: 65cm                                                   Mått - Längd: 69cm


NR 3 NR 4 NR 5
Färg: Rosa                                       Färg: Vit                                      Färg: Svart
Storlek: 34                                    Storlek: 34                                     Storlek: XS
Butik: H&M                                      Butik: H&M                                 Butik: Gina tricot
Använd: fåtal gånger                         Använd: en gång                      Använd: fåtal fånger

Pris: 150kr                                    Pris: 150kr                                    Pris: 50kr

Mått - (utan band) Längd: 67cm / Mått - (utan band) Längd: 72cm / Mått: - (utan band) Längd: 63 cm

Kommentarer
Postat av: Gihsela

Ja skulle Gärna köpa den svarta från Gina för 50 kr. Har köpt en sån för längesen.. men alltid bra med dubbletter! :) hör av dig via min blogg lr skicka mail. [email protected]

2010-02-12 @ 19:33:40
URL: http://pappalillis.blogg.se/
Postat av: sänna

finns den svarta klänningen kvar? & canada goose västen ?

2010-07-07 @ 23:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback