Sjuukling

Ja då var det ungefär en vecka sedan jag var här. Kan väl inte påstå att jag har haft fullt upp hela tiden men jag har haft mycket att göra under kortare tid, vilket har lett till trötthet i mängder.

Sen är det inte bara så att jag har vart upptagen utan jag har blivit sjuk så in i helvete. Feber, hosta, förkyldning och hela skiten på en och samma gång. Kan ju bara inte bli bättre... *Ja, du ska tycka synd om mig*

Men allt är faktiskt inte bara negativt. Har löst ett och annat med lite personer och nu ligger vi på banan igen. Hoppas nu för i helvete att vi inte krånglar till det igen, snälla!? Jag tycker att det räcker för detta år och sen leder det bara till massa skit som alla sedan får ta i slutändan. Låt det rulla och skit i vad andra säger!

Under veckan har jag hunnit med alldeles för lite skola och alldeles för mycket sjukhus besök.
Sjukhusbesöken har även gett mig min underbara feber.

"Tyvärr" så kan jag ju inte säga att febern har stoppat mig i helgen. Hehe.... Har blivit ut gång både fredag och Lördag.
Fredag bjöd på Födelsedags firande av Alge med förkrök hemma hos honom som sedan ledde till The Bridge. Tragiskt men sant. Men med rätt sällskap blir allt bra. Sällskapet för fredagen var Alge och hans pojkar, Helena och hennes två pojkar, Camilla, Jennifer, Nathalie och Matilda plus två flickor.
Lördagen bjöd på drinkbjudning @ Cattelins med Helena och hennes två pojkar (igen), Kinell, Adam, Pontus, Martin, Andres, Nathalie (igen) och Felicia plus hennes flickor.

Första kvällen slutade med högre feber än någonsin och idag slutade det bara med huvudvärk och ont i hela kroppen. Så jag är fan på bättringsvägarna, hahah.. NOT!

Ledsen för långt inlägg.
Avrundar här, men kommer tillbaka senare!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ladda upp bilder från kvällen da!

2010-02-07 @ 19:29:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback