Sunshine

Blir lite korpen matcher ikväll. Har inte dömt på ett bra tag nu.
Känner att det börjar bli dags att värma upp till säsongen om den någonsin kommer igång. Jävla snö!

Längtar till att kunna gå ut i shorts och ett linne och spela fotboll på konstgräset.
Foooootbooooll

Blir till att sätta på sig pälsmössan, understället, Adidas byxorna och Adidas skorna (mina fötter skulle frysa ihjäl i min converse..) och sen tagga till Brommaplan för att döma typ 5 matcher. Med SL trafiken så lär ju min resa ta minst en timme också. Jag blir GLAD!!!.........

Men innan allt detta blir det varm choklad.
-----------------------


Vill bara säga att jag älskar dig och att jag vet hur mycket du ångrar dig och du ska veta att jag alltid kommer förstå dig och vara där vid din sida. Du betyder mycket mer än vad du tror. Vi glömmer allt som har hänt och går vidare för det ska bara vara du och jag. - Jag älskar dig baby boy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback