The one that I want



Gillar verkligen den här bilden. Den är så himla söt och originell.
Super söt helt enkelt, som jag skulle säga.

Självklart så har jag den som bakgrundsbild på datorn. Bytte ut Cristiano Ronaldo till lite mer kärlek. Har haft mitt lilla ögongodis där ett tag nu. Dags att gå vidare till något mer verkligt och som sagt, mer äkta kärlek.

Satt och läste igenom lite gamla inlägg här i bloggen för att kanske hitta något kul eller vettigt som jag skrev. Men istället hittade jag en och en annan gammal bild på mig istället där jag antingen är jätte blond eller så langar jag bara en extremt ful pose. Hahaha, alltid lika kul.
Men jag hittade inte bara bilder utan många arga texter om kärlek där jag antingen inte var lycklig och bara la all skit på alla andra eller texter om kärlek där den inte existerade. Det var jag då.. = Osäker i mig själv

Idag är det en annan Natalie. En lycklig Natalie för första gången på länge.
Det har jag dig att tacka för. Vet att det är lite tidigt för sånt här, men du förstår mig.


Kommentarer
Postat av: Therese

Du har tur du.. kärlek är fan svårt, men ack så vackert.. saknar !

2010-03-01 @ 13:32:35
URL: http://theresemansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback