Tillbaka efter helgen

Åkte till Martin i fredags, kom hem idag. = dåligt bloggande..
Har haft en riktigt härlig helg faktiskt. Bara jag, Martin och sängen hela helgen. Sen kryddade vi det hela med lite OS, födelsedags firande och lite annat smått och gott.


Jag och Martin mitt inne i U-sing. Fick med halva Andreas också^^

Ingen trodde väl att jag skulle överleva fredagen men det gjorde jag. Med ett leende på läpparna. Fick träffa en stor del av Martins släkt och även hans syster och hennes kille. Två mycket trevliga och roliga personer.
Kvällen bjöd på god mat, OS, U-sing, fulla fjortisar i fönstret och massa mys.

Lördagen blev lite mer kaosartad med en fotbollsmatch mitt upp i det hela. Helt plötsligt skulle jag vara AD i en division 3 match ute i Järfälla. Haha... Slutade med att vi kom för sent och gick efter typ 20 min in i andra halvlek. Pappa hade andra matcher och jag hängde bara med.

För övrigt så gick matchen riktigt bra faktiskt. Första gången liksom.
Sen att det sprang runt massvis med ögongodis på planen gjorde ju bara saken bättre.

Nu när jag är hemma ensam igen så blir det plugga och städning. BLÄ!

Kommentarer
Postat av: Jessicalillsmeds.se

hallå! Allt bra med dig idag?

kramar

http://Jessicalillsmeds.se

2010-02-28 @ 16:05:33
URL: http://Jessicalillsmeds.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback