Vafan hände!?!?


Förklaring
Vitt - Orapporterad
Grönt - Närvarande
Rött - Oanmäld frånvaro
JÄÄÄÄVLA OS MITT I NATTEN.. Varför ska ni vara på andra sidan liksom?
Jag som skulle ha min första helt gröna vecka...

Jag orkade verkligen inte gå upp imorse. Jag var verkligen helt jävla död, som en zoombie. Fast värre. Ingen i hela världen skulle fått upp mig. Min kropp var där, men inte min själ om vi säger så.

Kollade klart på hela Sverige matchen igår natt och den var inte ens värd att se i slut ändan. Bara två fucking mål. Är mycket besviken... Därför blev det ingen utvärdering eller BGM för min del..

Det får bli nästa vecka istället. Då har vi inte lika mycket lektioner!
Men jag ska iaf gå hela dagen imorgon!! :)

Kommentarer
Postat av: MyzaaN

sv ja ;)



håller med dej os fel allting ;)

2010-02-18 @ 22:29:45
URL: http://myzaans.blogg.se/
Postat av: Anonym

har du aldrig haft en helgrön vecka? HAHAHAHA isf

2010-02-22 @ 04:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback