13 januari

Dags att städa mitt rum. Mamma har redan hunnit bli galen tusen gånger om.
Men jag får inte plats med mina kläder, skor, väskor och allt annat skit.
Det har blivit för mycket. Jag måste flytta!

Detta lär ju ta ett tag men hoppas att jag hinner till filmen i eftermiddag.
Blir inget gym idag iaf eftersom jag måste gå vissa ärenden. Heh.. Men jag hann med en lektion i pulkabacken med Kent och klass 6B. Kallt men kul!


Efter filmen så åker jag förbi min söta lilla sjukling och ger honom lite extra kärlek så att han hinner bli frisk till helgen. Sen när Johanna har slutat så möter jag upp henne i Slussen för en fika om mycket allvarliga saker. Nu vill jag veta allt unga dam!

Men innan allt detta blir det frukost!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback