Helgen goes fotboll all night long

Finns mycket som jag skulle vilja göra i helgen. Festa satan ute på krogen, åka på borta träningsmatch i Norge med bland annat Caroline Modin, Partaja på 48-timmars kryssning eller bara umgås med min J.

Meeeen istället för att göra någonting av detta så ska jag vara med pappa hela helgen. Jag och min lilla far ska döma någon cup ute i Älta hela jävla helgen. Passen er ungefär ut såhär:
  • Fredag 17:00 - 22:00
  • Lördag 09:00 - 21:00
  • Söndag 08:00 - 20:00
Det betyder liksom att jag inte kommer ha tid för någonting annat än fotboll.
Detta betyder också att jag behöver köpa ett par nya inomhus skor. Men det är svårt!

Nej men jag är fett taggad inför helgen!
Blir ju minst 3 000 kr rikare iaf. Bättre än alla andra som kommer lösa! MOHAHAHAH


Jag på bussen på väg till SI festen.
Var feting taggad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback