Sista dagen på jullovet

Imorgon börjar skolan idag. Helvete.
Sista riktiga terminen för min del för i sommar är det min tur för studenten. Längtar verkligen!

För att få ut så mycket som möjligt av denna dag så har jag bara legat i sängen och inte gjort ett jävla skit. Har säkert kollat på ett dussin filmer på TV1000, men jag är nöjd. Tog en lång promenad med mamma och Eddie också för att köpa näs spray så jag överlever.

Sen så firade jag ju min sista lov lördag med sällskap all night long.
Min sötnos J sov över och det blev självklart mys, skräckfilm och chips. Lovely!
Sedan han lämnade mig runt halv 2 i sängen så har jag i princip legat kvar här. haha!

Nu avslutar jag detta lov med efterrätt.
Det bli min egen gjorda kladdkaka. Mums


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback