Tvärt om

Igår så pratade jag ju om hur sjuk och hur dåligt jag mådde. Att jag skulle ligga hemma och bara ta det lugnt med familjen och bla, bla, blaa.. Att jag även skulle ut idag och göra stan osäker.

Men så blir det inte. Helt jävla tvärt om istället. Ibland kan jag ändra mig ordentligt.
Istället för hemma liggande igår så tar jag hela mys partiet idag istället. Självklart kommer jag ha sällskap! Det är en mycket viktig detalj. Utan sällskap så kan man lika gärna gå ut och må dåligt. Haha typ samma sak. Fast ibland kan det även vara skönt att vara ensam också.

Igår blev det hämmafääjst i jakobsberg med Jimmie, Willy och en jävla massa andra.
Skulle ha kommit fler men biten att gå mellan stationen och festen i vädret igår var inte okej!
Jag är glad att vi fick skjuts! THANK GOD FOR CARS!

Kort och gott jag söp/festa bort min sjukhet.
Eller försökte iaf!..

Festen var kul. Finns fan ingenting mer att säga.
Självklart så var Jimmie och Dennis fullast och att dra hem Jimmie börjar bli en vana! *Tumme upp för dig*


Kommentarer
Postat av: anonym

nummer till snyggingen ;)?

2010-01-10 @ 17:50:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback