Äntligen uppkopplad

Sådär, nu sitter jag äntligen vid min kära mac och skriver. Inte lika kul att bara mms:a hela tiden. Men hann inte med att koppla upp mig innan det var dags för Kalmar igen. Men nu är jag här och nu ska jag äntligen bjuda på lite systembilder, med mycket bättre bild.

Kan tyvärr inte påstå att vädret är på lika bra humör som jag är idag. Kanske känner det sig lika trött som mig och därför vägrar den låte solen komma fram. Men, men... Jag och M har det super bra i vårat tält här bredvid husvagnen och dess förtält.

Ikväll bjuder mamma på köttfärsås på burk (tror jag dör...) och pasta. Mmmmmmmhhh...


Så mysigt har vi det här just nu. Tackar min morbror, Tobias för att vi fick låna hans "stora" tält. Tusen tack ska du ha, men tyvärr var vi tvugna att åka in och köpa en tjockare madrass till divan.


Bron över till Öland från Kalmar


Förtältet på campingen

Kommentarer
Postat av: mikaela ~ [fotoblogg]

Hejsan :) riktigt fin header!

Allt bra med dig? :v

2010-07-30 @ 20:44:02
URL: http://miikaeelaliindeer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback