En shopping tur med sushi som bensin

Idag har jag klippt mig. Eller Josefin har klippt mig. Jag är superduper nöjd, tack kära du!!

Efter klippningen som ägde rum ute på gården så drog jag med min Josefin till EAST på stureplan för att äta lunch och fylla på bensinen innan det var dags för en liten shopping tur bland all REA som nu härjar i stan. Min morbror (som är kökschef där) bjöd oss på sushi på stora tallrikar. Riktigt gott var det. Jag åt upp allt på hela tallriken utom torsken, den fick Tobias ta.

När vi var mätta och belåtna så gick vi över till Zara för att fynda. Självklart kom jag ut med en stor påse kläder. Men jag är mycket nöjd med mitt köp. Åkte in till stan i mån om att hitta blommiga kläder och gissa vad jag kom ut med från Zara. Blommiga kläder!! S O M M A R  K L Ä D E R ! !

Mycket mer blev det inte. Tiden rann tyvärr iväg.

Randig bas tröja, 99kr REA / Blommig topp, 99kr REA / Blommig kjol, 199kr REA


Byxdress, 299kr EJ REA

Gammal shopping från Göteborgs resan som jag har glömt att visa upp. Bjuder på lite bilder och dess shopping ställen så blir alla nöjda. Enjoy!


Blommigt linne, 99kr REA cubus / blommig topp, 129kr EJ REA Rut m.fl. / Byxor, 199kr EJ REA cubus


Skor, 179kr EJ REA lindex / Solglassögon, 89kr EJ REA lindex


Adidas WCT, 560kr REA inter sport

Kommentarer
Postat av: A f r o b e l i t a

TACK så himla mkt söta du!



Fina grejer du köpt=)

2010-07-06 @ 21:21:04
URL: http://afrobelita.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback