Förlovade



12 juni 2010. Det är ingen förlovning som betyder att vi snart ska gifta oss utan det är en förlovning på vårat eget sätt. Vi vill bara visa för världen att det är vi och bara vi som gäller. Ringarna ger oss glädje att titta och och sprider vårat budskap. Så ingen annan kommer och tafsar!

Min älskling har lämnat mig för en hel månad i Kroatien med sin kusin, hans familj och deras husbil för ca 2 miljoner kronor. Hoppas han får det riktigt kul och han vet hur mycket jag kommer att sakna honom. På alla sätt och vis. Du är mitt liv och min ängel bebis.

Så nu har jag en hel månad på mig att njuta av "friheten".. Det blir party till max med nära och kära. jag hoppas även på en sisa minuten någonstans. Vilka är på!?

Kommentarer
Postat av: Matilda

Grattis :)<3

2010-07-02 @ 18:11:54
Postat av: Jossan

oj oj oj, här går de undan.

Grattis till er båda två! :D <3

2010-07-04 @ 00:18:35
URL: http://josefinans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback