Nu är stressen igång

Idag var ända gången jag fick vakna upp hos min älskling på hela veckan. Resten av veckan så tvingar mamma mig att sova hemma och ensam eftersom det är så mycket som ska göras och fixas innan studenten, fredag.

Redan idag har jag hunnit med en hel del på våra långa resa. Började med att fixa klart mina naglar hos Annelie vid halv 12. Sen efter det var det bara att åka hem för att äta och fixa i köket innan det var dags för mig att trippa ner till Ancelins Salong och fixa ögonbrynen. Dom syns ju fan aldrig, har så ljust hår... När jag var klart så gick jag även ut genom dörren med ett till hål i mitt högra öra. Nu kommer jag att bli super fin till på fredag.


Resultatet av mina naglar. Super fina!

Så idag har jag lyckats skaffa naglar, få fram mina ögonbryn och tagit hål i högra örat.

Nu blir det till att gå ut med hunden, städa ur vardagsrums bordet, dammsuga bakom sängen och sen avslutar jag kvällen med underbara Korpen. Yeeeeey!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback