Planering

Just nu tvättar jag nere i andra huset. Måste ha alla kläder rena tills att jag åker på torsdag, så jag har mycket att välja mellan när jag ska packa med mig kläder ut över domar kläderna. Sitter även och tittar på Italien - Paraguay, tror Italien vinner med antingen 1-0 eller 2-0. Denna mål torka i årets VM gör mig galen..
Men regnar gör det iaf! hahhahaha...

Veckan som återstår och början av nästa vecka ser ut så här:
  • Tisdag: Skolavslutning för små systrarna. Korpen på kvällen.
  • Onsdag:  Packa och göra allt iordning. Korpen på kvällen. Sova med älskling <3
  • Torsdag: Första dagen av sommarfotbollsskolan i Tullinge (förmiddag). Åker till Västerås (Aroscupen) på kvällen.
  • Fredag: Aroscupen.
  • Lördag: Aroscupen.
  • Söndag: Aroscupen.
  • Måndag: Sommarfotbollsskola i Tullinge (förmiddag).
  • Tisdag: Sommarfotbollsskola i Tullinge (förmiddag).
  • Onsdag: Avslutning av sommarfotbollsskola i Tullinge (förmiddag).
  • Torsdag/fredag: En sista minuten resa någonstan!?!?
(Självklart så kommer jag att försöka blogga i Västerås också.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback