Andra gången

*Hamnade på första sidan igen.. LÄNGST UPP!!! WOOOW*

Är tillbaka efter gymmet nu.
Åkte till Hornstull och körde ca en timme på tjejgymmet.
Har aldrig vart där så tänkte passa på att kolla runt. - Det var helt okej!

Blev istället mellan kl. 11:00 - 12:15 eftersom jag inte kunde sova.
Hade en hund som låg mitt i sängen och trodde att han var kung över den. Sen hade jag en katt som låg och slickade sig ren på min kudde. Hur mysigt som helst..... Så istället för att försöka somna om så körde jag tidigare gym.

Mamma blev lite orolig när hon kom upp och insåg att jag inte låg i min säng. Haha! Inte likt mig att gå upp tidigt och träna med vilja.. Hahah! Något som ska ändras på fr.o.m nu ;)

Kommentarer
Postat av: Suzette

sv; ja guld i ishockey hade suttit fint :) Kul att du hamnade på första sidan på blogg.se :)

2010-03-01 @ 13:40:59
URL: http://suzette.blogg.se/
Postat av: Daniel

Jo det är alltid skitbra med mig förutom att jag ligger här med 38 graders feber men men jag överlever :) Vad gör du då :) ?

2010-03-01 @ 13:44:44
URL: http://danielhenningsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback