Booosön!

Sune är såååååååå sugen på min billyspizza. Men han får ingen. Haaaah!
Måste bara så säga hur kul det är med repriser också. Dom gör min dag så mycket bättre när Martin inte är tillgänglig för mys med mig.

Dagen ute på Bosön idag var riktigt rolig.

Den första showen med alla lärare och idrotter var toppen.
Detta är verkligen en skola som jag skulle kunna satsa på att komma in i. Nu får vi bara hoppas att mina meriter och betyg räcker upp för min ålder. Eftersom man måste vara 20 för att komma in, och jag är bara 19...

Fast en sak som är säker är att jag kommer gå sååå vilse de första månaderna där ute, OM jag kommer in d.v.s. Skulle även inte banga på att bo på Campuset där ute. Perfekt som första eget boende och super nära till skolan. = extra lång sovmorgon!

Hur som helst så är jag super nöjd med min dag.
Alla var trevliga och det verkade som att eleverna verkligen trivdes där ute både med lärarna och skolan. Idrott/sport är allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback