En ledig måndag

för min del iaf. hehehehe...!!!

Först vill jag bara börja med att uttrycka mig hur mycket jag skämdes igår. Det var fruktansvärt. Sämre fotboll får man fan leta efter. Och vi ska vara svenska mästare?... PINSAMT GNAGET! 0-0 mot Mjällby hemma?


Tifot igår var iaf najs!

Idag mår jag betydligt bättre. Kanske inte i huvudet men resten av kroppen står upp.
Gårdagen tog hårt på lilla söta mig. Hade korpen direkt efter. Snacka om yr i huvudet.. hehe!

Nu blir det frukost för min del.
Sen kommer Nathalie förbi och ska köpa studentbiljett. Sen får man även en liten Lucas på besök som var ett jävligt bra tag sedan man såg honom. Han som bara gömmer sig i din lilla håla. Och sen kommer förmodligen min älskling strax där efter. MYYYS!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Roligt för Mjällby i alla fall ;)

2010-03-17 @ 10:39:03
URL: http://sanneronning.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback