Film x 2

Bröllopsfotografen och Law abiding citizen blev det igår för mig. Två riktigt bra filmer faktiskt. Har du inte sätt dessa två så råder jag dig verkligen till att se dom.


Började med att se Bröllopsfotografen. Gillar egentligen inte svenska filmer men den var grym. Lite konstig musik ibland men i helhet var den bra. Men om det är sådär konstigt uppe i Värmland så tycker jag fan synd om er. Haha!

Sen gick jag över till lite mer action. Law abiding citizen var hur jävla grym som helst. Sen var den riktigt grov också. Början var nästan värst.. Usch vad äckligt! :( Men det måste ni verkligen se!


Kommentarer
Postat av: Louise

Law abiding citizen blev jag sugen på att se! :D



Puss

2010-03-02 @ 13:42:45
URL: http://lowice.blogg.se/
Postat av: Cissi

Law abiding citizen är verkligen är grym film!



Bröllopsfotografen föll jag inte alls för...



2010-03-04 @ 12:14:55
URL: http://cissileandersson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Bröllopsfotografen spelades in en del i Billingsfors & Ödeborg, Alltså i Dalsland & filmen är riktigt bra ! Min mors bil är med i den, Buick limited en mintgrön :) haha. ha det!

2010-03-05 @ 12:55:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback