Första

Det är alltid lika kul att bli lämnad halv vaken och halv naken i sängen en lördagsmorgon.
Speciellt när man är så jävla trött så att man knappt orkar hålla upp ögonen eller egentligen gå upp ur sängen för att klä på sig och äta frukost.

Det tog mig ca 15 minuter att ta mig upp. Sen ska vi inte prata om hur lång tid det tog för mig att sätta på mig kläder och få igång TVn i köket. Den vägrade slås på. Arg man blir.. Månar är fan inte min grej!

Nu är det bara sminket och packa väskan som är kvar innan jag förhoppningsvis blir hämtad av pappa. Ska åka iväg och döma min första träningsmatch utomhus för säsongen. Ska bli spännande och se om jag verkligen överlever 2 x 45 minuter på planen som huvuddomare. Eller kanske se om jag överlever dagen med all träningsvärk som jag lär få mer av..


Jag i action på Norwaycup 09.

Ikväll blir det 20 års firande av Pontus hemma hos honom med alla andra.
Möter nog upp bebis efter matchen så vi kan åka tillsammans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback