Jag kommer att somna

Men istället för att vända på dygnet så städar jag! Eller.... jag kollar vad det är för skit jag har fyllt skrivbordet med. Kom fram till att det bara är en jävla massa papper från årskurs 1 och 2. Varför har jag kvar sånt skit som bara tar en jävla plats?

Nu har jag iaf. slängt skiten och helt plötsligt fick jag plats med massa annat som t.ex en skål med popcorn (fanns inga chips...) och en stort glas jucie. Insåg även hur mycket material jag egentligen hade till hjälp också. Nu kan jag klara ett eller två inlämnings prov under helgen. YEEEY!


Trey Songz - Takes time to love

Filmerna är snart klara så snart är det filmtajm. Men först ska jag studera lite så jag kan känna mig duktig sen när jag går och lägger mig. Hihi..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback