Klippte mig idag

Skola hela dagen. T.o.m matematik c i morse, jag är så stolt.
Trodde aldrig jag skulle kunna lämna min älskling i sängen helt själv.

Blev inget prov gjort idag tyvärr men mycket nära till, faktiskt. Har skrivit klart allt jag behöver till att göra klart en filosofi A uppgift men ska bara orka lägga ihop det i en sammanhängde text på MVG nivå, sen är jag nöjd. Måste bara hitta lusten till det också.



Neeeeej jag har inte klippt hel rak lugg. Även fast det ser ut som det. Jag vill bara jävlas lite mer er sötnosar. Men min lugg är så pass kort att jag faktiskt kan ha den på två sätt. Sen eller rak. Cooooooolt!

Ikväll blir det Chelsea-Inter på TV6 20:30.
Får helt enkelt spela in Cougar Town och Desperate housewives ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback