Pannkaka



Blir pannkaka till mellanmål idag. Alltid lika gott med ett iskallt glas mjök till.
Sen efter det gooooda mellanmålet blir det mer plugg. Känns som om det är de ända jag gör just nu. Men snacka om att det ger resultat. Gjorde klart identitets provet idag istället för att gymma. Fick MVG, så underbart! Ibland kan jag verkligen!

Nu har jag bara två prov kvar att göra och sen är jag klar. Då kan jag äntligen övergå till mitt lilla prov i Engelska B som jag har kvar sedan 2an. Sen är alla mina fucking rester slut och borta. Hur skönt som helst.

Ikväll blir det fotboll och mys med älsklingen.
Imorgon väntar rättegång för narkotika brott i Solna tingsrätt med Sevi. YEEY!

Kommentarer
Postat av: Celine :)

Jag älskar pannkakor ;)

2010-03-20 @ 10:37:51
URL: http://celine.bloggsida.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback