Supercupfinal

Guud vad härligt det var med en dusch. Varmt och skönt.
Nu sitter jag och tittar på supercupfinalen mellan AIK - Göteborg på Råsunda, i handduk. Tyvärr så kunde jag inte vara på plats p.g.a att jag själv hade match. Tajming att TV4 sänder den.

Just nu ser det jävligt bra ut på Råsunda. Om man bortser från de bruna "gräset" och tomma läktarna...
1-0 till vårat AIK genom Flavio i första halvlek.


(Matchen ute i Skogås gick bra. Visst kunde den ha gått mycket bättre, men för att vara min första match ute för säsongen och min första dam match så kändes det bra. Mycket bra, en aning kallt och halt bara..)

Kommentarer
Postat av: emma.

sv: tack :)

2010-03-06 @ 22:26:19
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback