Tisdag andra mars

Kom precis hem från gymmet. Blev mellan kl 10:00 -11:00 idag eftersom jag ska vara på The Studio kl 13:00 i Stureplan. Dom ringde igår och flyttade fram det en halvtimma. Helt okej för oss.

Har precis packat klart väskan med massvis med kläder som jag ska välja mellan sedan. Vi ska ju ha tre st ombyten med oss så det blir lite olika foton. Igår visste jag exakt vad jag skulle ha, men nu är jag lite mer osäker. Får helt enkelt ta hjälp av flickorna där.

Lär vara i där typ hela eftermiddagen och sen på kvällen bjuder det upp till bio.
Sover nog med Martin ikväll också. Får se hur mycket blogg det blir idag alltså. Ha en bra dag!

*Hata vädret idag...*


16 Januari.
Jag och boysen, en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback