Vår?

Snön smälter äntligen bort. Våren är alltså på väg trots allt.
Kunde man aldrig tro. Men tydligen ska det bli kallt till helgen igen.. = is överallt...

Har vart hos pojken sedan det senaste inlägget. Det blir inte mycket tid över till annat när man har kärlek. Fast jag nöjer mig med kärleken så jag klagar inte. Har trots allt lyckats få 3 st rest prov gjorda på två dagar. Mamma borde vara stolt över mig!



I skolan så är det chill. Vi har rest projekt ända fram till påsklovet. Fyra veckor med massvis med Ig-pass och rest-pass. Det kan ju inte bli mycket bättre. Då får man ju verkligen allting gjort också. Därför jag redan gjort klart 3 st rest prov. Nu har jag bara 5 st kvar tror jag, sen blir jag ledig resten av veckorna.
Ser mycket bra ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback