8 dagar kvar

Idag blev det ingen skola för min del. Hade verkligen ingen lust att kliva ur sängen i morse. Igår blev det super sent och det gjorde att jag bara fick sova sju timmar. Jag behöver mer för att kunna ta mig upp på morgonen! Jag trodde att jag skulle till skolan för att se på film men när jag står och fönar håret så ringer min älskling och säger att man inte behöver. Istället blev det frukost med älskling och sen en tripp till liljeholmstorget.

Fick även hem min studentskylt idag. Hämtade den nere på posten innan vi drog iväg. Den blev super fin och kommer att hänga fint på min vägg sen efter allt är över. (bilder kommer när det är dags.)

Har haft en väldigt bra dag idag. Utöver att ha fått spendera den med min snygging till pojkvän så ringde dom från XXL och ville ha en arbetsintervju med mig. Oj vad perfekt det kan bli. Hoppas jag får jobbet.

Nu ska jag krypa in under täcket med min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback