Dagen efter..

Är det nu jag ska städa? Är det nu jag ska hitta atta glas som står lite över allt? Är det nu jag ska tända upp i mitt rum? Är det nu jag ska ta hand om alla mina kläder över allt? Är det nu jag ska duscha hela livet ut?

*Sitter här i min smurf tröja och känner mig seg som vanligt..*

Ikvällen igår var riktigt mysig.
Började med att Lucas och Johanna kom hit. Vi gick tillsammans ner med Sofia och handlade mat. Jag och Sofia fixade Thai och de andra tjockisarna tog pizza. Hahha! Efter det blev det vin och dags att fixa till sig. Musiken på högsta volym och platt tången i högsta hugg. Sen rullade även Josefin in, mycket trevligt. Hon fick även ta över jobbet med mitt hår eftersom Johanna behövde en paus.

När vi var färdiga gick vi och köpte mer vin och sen rullade vi i väg till "the party" i Hornstull. 6 party sugna grabbar som väntade och det bara rullade in folk hela tiden. Helena och Monika kom också. Blev bara vin hela kvällen för våran del, men jag klarade mig faktiskt bra.

Kvällen slutade upp i sång och gitarr spelande och sen fick man även rulla tillbaka hem där ifrån runt kl 03:00. Kände mig otroligt fräsh. hehehehehe.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback