EN FUCKING VECKA KVAR!

Nu är det nära. Riktigt nära. Otur för Adam som tar studenten i detta regn idag. Hehe! Vi får hoppas på att vi inte bli utsatta för samma äckliga väder. Då blir det absolut inte som jag har tänkt mig. Champagnefrukost i regn? - Nej tack!

Fick sovmorgon idag och har bara en lektion och det är min systers. Hoppas den är inne så man slipper regnet. Usch, fy och blää! Ge mig sol igen, sååå härligt.

Jag och min älskling åt våra första jordgubbar igår. Spanska fick det bli.
Dom var helt okej, men ingenting i närheten av den svenska smaken.


Kommentarer
Postat av: Paulina

Nej det är det inte, men jag har ju Malin :)

2010-05-28 @ 14:28:35
URL: http://paulinasj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback