En måndag kvar till studenten

Wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!
Guuud vad taggad jag blir. Det pirrar i hela magen. Snart är det dags.


Tess, Elina och Jag.

Idag blev det ingen skola alls för min del. Istället så fick jag vakna upp med min älskling och till MVT. Mycket trevligt. Sen blev det frukost, tv och cykla till pendeln runt 15:30. Vilka jävla förseningar det var idag. Som "tur" var så var det tåget innan försenat till samma tid som de tåget jag skulle ta så jag slapp de värsta förseningarna.

Springa ner fort till Västberga IP för att träna mina små flickor. Men först var det in på toan för min del. Höll på att kissa på mig under hela resan. Trodde jag skulle döööööööööö!...

Träningen gick super bra och tjejerna var lika duktiga som alltid. Fick även träffa på några nya ansikten! Alltid lika kul med fler tjejer som är fotbolls sugna. Efter träningen fick jag skjuts av pappa till Bandhagens BP där jag skulle avsluta kvällen med lite Korpen.

Nu ska jag bara lägga mig i sängen och chilla gaaaalet. Imorgon är en ny dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback