Förstår ingenting

Jag är heeeeelt lost här. Mac är inte min grej just nu. Men det är bara att fortsätta pilla och misslyckas som jag gör hela tiden. Till slut så kan jag det till nästa gång. Men tangenterna är underbara att skriva på iaf. Super skönt.

Sitter här och saknar min älskling massvis.
Har hunnit planerat kväll under frukosten också. Ringde runt lite och det ser ut som om det blir en liten middag här ikväll och sen kanske det även blir utgång. Skulle vara trevligt och dansa lite tycker jag. Var längesen. Nathalie ska förhoppningsvis komma hit tidigare och plugga lite med mig. Har ju som sagt min engelska bok kvar att läsa. Hon hade matte, liiite tråkigare tycker jag. Så lite tur ha jag iaf, hehe!

Middagen blir med Ting, Lucas och Nathalie ser det ut som. Mycket najs!!! Fast jag har ingen aning om vad vi ska laga och äta. Men efterrätt har jag iaf gott om. HAHA!

(Har lyckats föra över alla mina bilder och musik hittills! yeey)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback