Klaaart och betalat

Nu så. Nu är jag äntligen klar med min klänning.
Nu är den betald och provad och det är den det blir. Yeey!

Blev ingen derby för min del.. Hann inte upp i tid så jag fick spendera min dag med älskling ute på stan. Vi tog en fika och sen åkte vi hem för att se hockeyn. Hörde att AIK spelade värdelöst dåligt som vanligt.. Pinsamt att vi bara lever på våra meriter nu mera.. SPELA ORDENTLIGT GNAGET! Och bort med finnen!

Sen skulle vi ju ha en klockren straff också. Men ack, ack..


Ikväll blir det bara plugg för min del. Blir plugg nästan hela veckan för mig, men bara hemma eftersom jag inte har rester från trean. Ska skiva klart mina ledarskaps texter och sen göra klart engelskan. Sen är allt över! Har endast två lektioner på hela veckan. Bild imorgon och gym på onsdag förmiddag sen är jag klar för veckan och super redo för fryshuset lovet vecka 19. KOMMER BLI GRYMT!

Skiva på torsdag också. ALL IN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback