Måndag

Hade 40 minuters lektion idag sen var jag klar. SKÖNT
Denna vecka är det som sagt ingen skola för mig. Men istället för skola så har jag lite annat som ska fixas. Jag ska bland annat döma korpen och träna mina små flickor.



Vi har våran andra match nu på lördag hemma mot Tullinge. Nu ska vi se till att visa dom att vi också kan vinna. För mina flickor har den viljen som behövs. VI KÖR!

Först skulle jag inte hinna vara med på matchen tyvärr men nu har det blivit lite ändringar på mitt fotbolls schema vilket gör att jag kan vara med och hjälpa dom. Härliga nyheter!

  • Måndag (idag): Tullinge knatte skola 17:00 - 18:30. Sova hos älsklingen.
  • Tisdag: Vakna upp med älsklingen. Träna flickorna 16:30 - 17:30. Avslutar kvällen med Korpen.
  • Onsdag: Börjar morgonen med gym. Muntligt prov i skolan. Avslutar kvällen med Korpen.
  • Torsdag: Rättskunskap 15:00. Vara med älskling.
  • Fredag: Ledig. Leka med älsklingen.
  • Lördag: Döma matcher. IK Tellus - Tulling 11:00 Hägerstensåsen
  • Söndag: Döma fotboll/AD kurs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback