P A R T Y T O N I G H T ! !

Ja men då kör vi. Flickorna ska komma hit och vi ska ha party kväll. Blir väl antagligen lite sprit och lite cider. Får se vad som har att bjuda på efter allas dag i solen. De flersta lär nog vara sega till en början, men det ska vi nog fixa. mohahah!

Jag tycker att min kamera på datorn är riktigt rolig. Haha, man kan verkligen flumma till bilderna ibland. Men nu blev dom lite mer normala. Såhär ska jag alltså visa upp mig ikväll. Plattade faktiskt håret för första gången idag. Det blev riktigt bra. Och nej allt hår är MITT HÅR, inget lös hår här inte!!

Vi får se hur kvällen slutar. NU KÖR VI! :)

 


Kommentarer
Postat av: ...

Fy fan vad du e lik Kissie



(kissies.se)

2010-05-22 @ 06:07:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback