tolfte maj

Fick fucking VG på rättskunskaps inlämningen! WOHOO
Det trodde jag aaaaaldrig.

Idag fick jag vakan upp med min älskling och även somna på min älskling igår. Hur mysigt som helst. Vi firade våra underbara tre månader tillsammans genom att baka hallongrottor. Muums!

Imorgon blir jag lämnad utan honom i hela fyra dagar. Trist! Så istället för honom så ska jag få besök av andra gullugnar som t.ex Johanna och Lucas!! MYCKET TREVLIGT! Mamma ska även åka och hämta upp min dator så jag har någonting att leka med under helgen.

Ikväll blir det Korpen som sagt.. yey.................

Kommentarer
Postat av: Paulina

Jag fick också VG ;D

2010-05-13 @ 22:07:19
URL: http://paulinasj.blogg.se/
Postat av: Matilda

Inte bara du som blir lämnad... Inte bra :/

2010-05-13 @ 23:47:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback