VALBORG

Är det inte typiskt. Allt börjar super bra med god mat och det bästa sällskapet och slutar i två polisbilar och sena till krogen så att vi var tvungen att betala inträde, vilket jag inte tycker om.

Började med att jag, Pontus, Martin och Johanna kom hem till Helena och Josefin först. Sen efter att vi har fixat det sista så kommer fyra till som jag aldrig sett förut. Alla var utländska och killarna såg riktigt jävla konstiga ut. Flickorna var riktigt trevliga och söta. När alla väl har kommit och vi har ätit klart, hoppat klart och pratat klart så rör vi oss in till värmen och fortsätter festen. Sen helt plötsligt när man klivet upp till övervåningen så är det stor tjafs och Lucas är helt galen. Då har tydligen en av dessa utländska killar slagit till en av de tjejer han kom med rakt i ansiktet. Tydligen var dom tillsammans. Helt jävla sjuk! Bara för att det är okej i hans hemland så är det INTE OKEJ i Sverige. Acceptera din dumma jävel.

Kvällen slutade med att Lucas ringde polisen och allt löste sig. De två utländska killarna hann dra långt innan eftersom dom inte kände sig så välkomna efter de som hände. När polisen väl dragit tog vi bussen in till city och skulle fortsätta festen. Men tydligen så var vi 1 minut försenade och var tvungen att betala på Chaplins Bar. DÅLIGT AV DOM.. HAHA!

Min kväll slutade med min älskling i sängen med mycket mys och pussar. Du är bäst älskling!

Aja men jag hade riktigt trevligt och vill tacka alla för kvällen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback