Efter ca fyra timmar



Jag har aldrig upplevt så mycket människor i en affär på detta sett. Man var verkligen tvungen att kriga för att ta sig fram och det var inte alls lätt att hittat första gången man är där. K A O S är ordet för allt.

Detta var iaf vad vi alla kom ut med. Kanske inte så mycket egentligen men det var så att vi precis fick in allt i bilen. Tur som vi hade. Madde köpte för mest och vi alla låg runt 1200 upp till 1700 kr. Lagom tycker jag. Kunde ha köpt mycket mer men visste inte vad jag skulle göra av allt då.

Dit ska jag iaf igen när jag flyttar hem ifrån. Då jävlar ska det shoppas på riktigt.

Jag är mycket nöjd med resan och bilen gick super bra. Hem resan kändes som en timme, vilket var skönt eftersom alla var extremt trötta i hela kroppen. Men Ullared var någon man måste uppleva. Speciellt kön in i sjäöva varuhuset som tog ca en och en halv timme för oss. Tur att det inte regnade!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback