Fika med två gamla


Nyår 08/09 väcker många minnen.
Haha titta bara på telefonerna!!! hahaha

Igår blev det fika med två gamla skolkamrater på cafe rival i mariatorget. Ca tjugo meter från Helenes krog där vi hade våran slutskiva, har inte varit där sedan dess. Den skivan väcker inte lika glada minnen..

Men nu har vi lagt det bakom oss och jag måste bara få säga att jag uppskattade gårdagens lilla dejt. Förspelet fick jag och Elina ta hand om, Alexandra stod tydligen i duschen när vi ringde. Flickan som är mycket dålig på att svara i sin telefon! Sen när mackan var slut och jag precis hade påbörjat min farmor kaka som Elina kallade det så kom Alexandra in rullande.

Samtalet gick över i minnen och nya saker som hänt efter studenten. Ha ha ho ho hi hi lät det från vårat bord. Sen var det dags för Alexandra att äta, då passade vi på att köpa två farmor kakor till eftersom dom var så himla goda. Sen skulle Alexandra jobba och vi övriga satt kvar ett tag till och pratade. Efter det drog vi in till stan för att leta efter en snygg väska till mig. Vi gick runt i stan lite över allt. Först Åhléns sen NK och sen rullade vi oss sakta men säkert ner till Stureplan. Hittade en riktigt snygg väska på DKNY, hoppas jag får den i julklapp älskling?!?!?!

När vi hade varit ute i mörkret tillräckligt länge så avslutade jag kvällen med pappa på Korpen möte i ABF huset.

Kommentarer
Postat av: keela

ja, men tyvärr lite för dyrt för mig :p

2010-11-12 @ 11:45:21
URL: http://keeela.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad kul med sånt som väcker gamla minnen. =)

2010-11-13 @ 18:44:06
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Linnea

sv: Ja, tack! :) Låter som en himla bra dag, vad är morgondagens planer då?

2010-11-13 @ 23:16:07
URL: http://ehlskling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback