Go Go Go!

Träningen går super bra faktiskt. Men det kanske den alltid gör första veckan!?..
Hur som helst så har vi både provat på gymmet när det var som fullast och igår gick vi på våran första gruppträning som var "Core" i 30 minuter. Usch vad jobbigt det var för min lilla mage, plankan var nog värst... Men det var kul och jag kommer absolut göra det igen. Men 30 min räcker gott och väl för mig! Hehe..

Blev även träning idag också. Men senare när älsklingen har spelat klart sin innebandy med jobbet. Men jag tror att jag smiter iväg lite nu på eftermiddagen och kör ett litet pass på rullbandet. Behöver verkligen träna upp min kondition.

Jag är mycket sugen på vattengympa. Eftersom jag missade dagens pass som började 12:00 så får det bli av nästa vecka på måndag kl 18:30 och sen 45 minuter framåt. KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback