Resultat av Ullared

Detta fick jag med mig hem från Ullared.
Köpte även en jävla massa saker till mamma som b.la. schampoo, balsam, fryspåsar och sånt som är extra billigt och svin dyrt här i Stockholm. Men det tänker jag inte visa, ganska så ovärt.

* Strumpor i mängder!
* Yoga matta
* Halsduk / sjal
* Två st BH med avtagbara band.
* Skinnhandskar







* Två stora väskor, en party väska
* Hårfärg
* Hårinpackning
* Hårspray och mousse
* Ansiktskräm
* Deo
* Sminkborstar
* Toffsar och hårspännen.
* Jacka
* Sovlakan sätt (finns ej på bild)

Allt detta gick på ynka 1 405 kr sammanlagt. Hade jag handlat detta i stan på Drottninggatan så skulle det kostat betydligt mycket mer för samma skit. Onödiga pengar som jag kan spendera på annat smått och gott. Helt klart värt allt besvär.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback