T r ä n i n g

Jag har ju som sagt skaffat ett nytt gymkort inom Stockholm stad med min älskling. Känns som en helt ny grej och som att jag kliver in i ett nytt liv helt plötsligt.

Förra veckan så tränade jag två gånger på gymmet, körde ett gruppträningspass och avslutade veckan med badminton. Det kan man kalla hård, bra och rolig träning. Känner mig riktigt stolt över det jag presterat och vaknade med en enorm träningsvärk på lördag morgon. I hela kroppen, men mest rumpa och armar.

Ska försöka hålla i detta så långt som det går...
Idag ska vi köra våran första vattengympa med alla pensionärer. Ska bli kul att se hur duktig man är på att träna i vattnet. Ärligt talat tror jag att jag kommer drunkna eller något liknande. Haha!

Vi mätte oss även i fredags. Inte så roliga siffror som kom fram kanske. Men det ska vi ändra på. Hoppas att jag kan få tillbaka min snygga mage och få bort mina lår. Ber till gud för det!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback