två lax

Godmorgon!
Idag är det måndag.. och "höstlovet" är slut. haha egentligen har jag inget höstlov längre men tycker det låter skönt att säga så. L O V liksom. Hur som helst, försäljningen i helgen gick super bra. Vi drog in två lax var och då var det plus alltså. Vi hade även lagt ner två lax på inköpen och vi är mycket glada.

Det ända pappa kom hem med igen var lite frallor, mandariner och fyra kexchoklad av 124 stycken. WOHIO! Så nu ligger man två lax plus bara sådär. Härliga tider, tack vore pappa.

Jag smet iväg igår vid tre tiden för att hinna till O'learys i Liljeholmen. Hade bestämt med min morbror och hans vänner plus min älskling att vi skulle se Åtvidaberg - AIK där. Vi fick skit bra platser eftersom vi hade bokatbord men ljudet var värdelöst. Vi såg skit bra men hörde allt från Liverpool matchen istället. Kanske inte den bästa match känslan.


AIK hade inget att spela för så det var ganska så lungt. Grattis Malmö till guldet, hade hoppats på Helsingborg men dom hade egentligen inte en chans.. Jaja, nu har AIK lämnat över Svenska mästar titeln till "danmark".. Höhöh... Känns tungt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback