Vilo-dag

Idag ska jag V I L A, vad det nu betyder?!.. Jag som lever ett liv av stress, kan inte sitta still och när jag väl gör det så sover jag. Ska åka hem till älskling eftermiddag och lämna min andra älskling (macbook pro) hemma denna gång.

Ikväll ska vi chilla precis som innan och titta på TV osv. Mysa helt enkelt. Imorgon jobbar de flesta bara halvdag och min prins slutar redan vid 11 tiden så då blir det åka av och träna. Efter det ska vi på 3-års kalas i Stureby. Har fortf. ingen aning om vad jag ska ha på mig, men jag hoppas att jag löser det i tid imorgon.

Sitter fortf. i s.k "pyamas" men har redan ätit lunch. Blev korv och makaroner, muuums!

Vad jag ska göra de två timmarna som är kvar innan jag ska sätta mig på tunnelbanan och flyga iväg till centralen, har jag ingen aning om.. Kanske städar lite och finslipar på mitt nya CV.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback