Kladdkaksmuffins

Den berömmda kladdkaksmuffisen är nu gjord i mitt kök, eller ja mamma kök. Pappa satt och svor åt symaskinen medans jag stod där och kämpade. Det var inte lätt att hälla i smeten i de små muffins formar utan att missa. Tydligen kommer receptet från Kenza men jag httade det på Matilda Hammars blogg. Fast jag gjorde från mitt eget recept, så man kan väl säga att jag körde ett eget race. Fast självklart provade jag med mjölkchoklad bitar i.

Gott blev det, men kanske lite för mycket choklad för min del. Den blev lite ljus också om man jämför med de andras resultat. Men alla gör olika och mamma och pappa gillade dom iaf.

Enjoy!






Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser mums ut :)

2010-10-13 @ 15:06:49
URL: http://mlauridsen.blogg.se/
Postat av: emmelie

Det enda u behöver göra är att ta hänsyn till mitt krav: du ska låta min signatur stå kvar på bilden så att ingen misstar sig och tror att du själv gjort bilden. Går du med pa det så är det bara till att skicka bilden till [email protected] så fixar jag bilden när jag har tid :)

2010-10-13 @ 17:54:12
URL: http://emmelieohlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback