Lill-lördag + godis

Oopsi, jag som skulle sluta med godis, chips och sånt som är onyttigt. Men när man har en pojkvän till godismonster så är det mycket svårt. Men nu lovar jag, hör ni det? - Jag lovar att detta blir min sista godis påse... Iaf för detta år! Ska även dra in mr M i detta. Nu jävlar ska vi bli sunda, smala och snygga. Mer snygga än vad vi redan är d.v.s. hahaha!

På vägen till kassan plockade jag även på mig tidningen "Topp HÄLSA". Hittade tidingen när jag var hos tandläkaren och började läsa den medan jag satt och väntade. En riktigt bra tidning, tror faktiskt att jag ska börja prenumerera på den. Jag tror att den kommer få mig på rätt spår, mer taggad på träning och mindre sugen på godis.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback