tiotiotio

Ligger i en säng någonstans i Häggvik med världens bästa pojkvän. Min dag började i min egen säng med att klockan ringde 08.15. Då var det dags att dra upp sömntutan som låg bredvid och sen var det frukost och fotbollskläder som gällde. Började som sagt dagen med två åttondels finaler för flickor 13. Båda avgjordes med straffar och jag var helt död. Jobbigt när folk inte kan avgöra en match på 2x30 min.. hehe...

Datumet idag är väl lite speciellt. Den 10:de i 10:de 2010. Lite coolt! Hade även min första match i morse klockan 10:00. Hehe, blev mycket "tior" på pappret.

Annars har jag inte gjort något med speciellt av denna speciella dag. Söndagar är ju alltid söndagar, alltid lika sega att ta sig igenom. Som att krypa i klister.. Avslutar kvällen med några bullar, ensam mamma söker där efter sportspegeln och ett glas saft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback