Update


Första gången jag sover hemma, ensam i min säng på jag vet inte hur länge, därför jag har tid att skriva lite.
Har rent ut sagt nästan bott hemma hos M. Antingen i Skarpnäck eller i Häggvik, men mest Häggvik. Under dagarna så roar vi oss med jobb och sen på kvällarna är vi för trötta för att ens pussas. Kul va?!

Men idag blev det andra bullar. Fick skjuts hem av pappa från Bandhagen där jag avslutade min kväll med att döma. Sista matchen spelade jag med Runa BK som vanligt och idag utklassade vi. Eller iaf första halvlek... Första målet gjorde jag. Kanske det fulaste målet i världshistorian, men mål som mål. (jag "magade" in bollen i mål från hörna..) Sen spelade jag och Laura fram till varandra, huller om buller resten av målen nästan. Vi spelade sjukt vacker fotboll hela laget och jag är stolt.
Matchen slutade 7-2 till oss. Hääärligt med en överlägsen seger i regn.

Imorgon blir det jobb som vanligt och sen avslutar jag kvällen med säsongs premiär i hockey på Hovet. AIK tar emot Lindköping kl 19:00. Ska bli riktigt spännande. Värmer upp med lite mat och öl innan självklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback