Ralph Lauren

Hittade en super bra erbjudande i metro i morse. Köpte man en Ralph Lauren parfym på Åhlens så fick man en tränings väska på köpet. Sen så var det även ett bra pris på parfymen. 369 kr för 70 ml!! Den stora flaskan kostade alltså lika mycket som den lilla. Vilket kap!

Tyvärr så var det ju killdofterna som gick under erbjudandet. Men jag lyckades fixa till mig en väska ändå. Så jag kom hem med en ny doft för mig och en tränings väska för bara 355 kr. (fick betala lite mer eftersom damdofterna inte var rea på.)
Självklart så blev min älskling avundsjuk så han åkte in och köpte en doft han med, nr 4 fick det bli. Han fick ta en grön väska eftersom jag redan haffat åt mig den blå. Vi kan ju inte gå runt i likadana...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback