mathem.se

Working seven to two (8).... hahahaha!

Tydligen så gjorde jag en mycket bra intryck på personalansvariga David på mathem. Känns bra eftersom jag också tyckte att jag gjorde bra ifrån mig. Detta resumerade i att jag ska få provjobba på "riktigt" med lön i tre dagar, start med idag och sedan fortsätter jag måndag och tisdag. Tycker dom sedan att jag har gjort framsteg och en bra jobb så blir jag anställd som deltid, till att börja med. Mycket bra!

Att plocka mat är kul. Just nu lär jag mig fortfarande var allt står, så snart kommer jag att kunna det i sömnen. Dock kommer jag nog aldrig bli riktigt bra på laktos grejer eller kaffe. Inte min grej...

Ut över själva jobbet så är personalen både på ICA och mathem mycket trevliga och hjälpsamma. Vi jobbar som ett team och det känns mycket bra.

Cafet som jag också provjobbade på under en timme i går var inte alls lika kul. Tjejerna i kassan var dock mycket trevliga men tror inte att det är ett jobb för mig. Men eftersom att båda är deltidstjänster så skulle jag kunna tänka mig att jobba på båda ifall att jag får ihop det. Måste samtidigt tänka på att jag hinner med plugget på sidan också, samt mina träningar och zumban.

Mycket på samma gång nu..
Livet rullar på, känns mycket bra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback